avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Listopad, 2011

Rajd Niepodległości

Piątek, 11 listopada 2011 · dodano: 11.11.2011 | Komentarze 4

Ruszyłem rano o 10. Planowałem jakiś płaski przelot ale mróz szczypał mocno więc skręciłem do puszczy. Pomysł był bardzo dobry...podjazd Kopalnianą do Szmaragdu mocno rozgrzewa.

Później było tylko bardziej gorąco. Podjazd przez puszczę do Drogi Kołowskiej i asfaltem do Bukowca. Jedenastego dnia jedenastego miesiąca o godzinie jedenastej jedenaście stanąłem pod wieżą na najwyższym szczycie Gór Bukowych :)

W Kołowie niepodległościowe akcenty...kasztanki Marszałka i kot naszego Największego Patrioty :)

Przy stadninie koni wjechałem do lasu i czerwonym szlakiem ( z lekkim odbiciem na żółty ) dojechałem do uroczyska Lwia Paszcza.

Jeszcze parę kilometrów brukiem i szutrem i przez Bukowe do Zdroi. Akcja zakończyła się, jak przystało w tak uroczystym dniu, pod pomnikiem Ułanów Podolskich.

A to jedyny uczestnik Rajdu Niepodległości. :))

Castorama

Czwartek, 10 listopada 2011 · dodano: 10.11.2011 | Komentarze 0

Wczoraj solidne dwa kółka wokół Szmaragdu marszobiegiem. Dzisiaj były większe plany ale kuchenna awaria je zniweczyła. Do Castoramy po zakupy i trochę po Zdrojach.

Moje rowerowe ścieżki

Wtorek, 8 listopada 2011 · dodano: 08.11.2011 | Komentarze 2

Mieszkasz w Zdrojach, masz rower i godzinę czasu. Ruszamy !!!Startujemy z ronda i ulicą Leszczynową dojeżdzamy do ścieżki rowerowej nad Regalicą.

W okolicach aeroklubu zaczyna się asfaltowa ścieżka, którą dojeżdzamy aż do rzeki Płonia.

Ścieżka z rowerową infrastrukturą ( ławki,stojaki,grille ) biegnie nad malowniczą rzeką aż do ulicy Pomorskiej.Po drodze chlebek dla kaczuszek.

Na Pomorskiej jest niebezpiecznie...trzeba kooperować z autami lub pieszymi. Nieuwaga drogo kosztuje.

Skręcamy w lewo i lasem dojeżdzamy do Kijewa. Tu już ścieżką rowerową na Kurzej przez dwupasmówkę na ścieżkę przy ulicy Dąbskiej.

Na rondzie Reagana ( to pewnie jakiś kolarz z Bukowego ) wjeżdzamy do Parku Klęskowo a póżniej leśną ścieżką wzdłuż Walecznych i przez teren Domu Dziecka prosto do Zdroi.

Koniec wycieczki przy rondzie.

TV tour

Poniedziałek, 7 listopada 2011 · dodano: 07.11.2011 | Komentarze 2

Wczoraj trzy godziny po Puszczy Bukowej na nogach. Dzisiaj rowerowa wycieczka do wieży TV w Kołowie. Ze Zdroi na Bukowe przez Park Leśny Klęskowo.

Wjazd do puszczy od strony ulicy Chłopskiej

Jadąc Drogą Górską mijamy kapliczkę przy skrzyżowaniu z Drogą Sarnią.

Dojeżdzamy do Drogi Kołowskiej koło głazu Serce Puszczy.

Teraz już asfaltem prosto do Lisich Stawków z widokiem na wieże telewizyjną w Kołowie.

Wlazłbym na górę ale podobno na dole kradną rowery. Powrót przez puszczę brukiem wzdłuż niebieskiego szlaku.

Wyjazd z puszczy ulicą Świętochowskiego. Stąd już prosto do Zdroi. Robi się chłodniej i drzewa zakładają bluszczowe kurtki.

Duathlon

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 05.11.2011 | Komentarze 6

Poszedłem nad Jezioro Szmaragdowe, żeby sprawdzić porządki bo wybiera się tam znajoma cyklistka na niedzielne harce. Liści nie zgarniałem bo ładnie wyglądają był więc czas na godzinny marszobieg wokół jeziorka. Później rowerem ścieżkami nad Regalicą, Dąbskim i Płonią i powrót tą samą trasa. Pod koniec postanowiłem skrócić sobie trasę i przez aeroklub wjechałem na lotniskowe ścieżki.Scieżka ma 3 metry szerokości ... co więc miałem robić gdy w jej połowie pojawił się żółty samolot, który kołował z pasa do hangaru. Miał z 8 metrów rozpiętości skrzydeł musiałem więc zmykać w przydrożne szuwary. Dobrze, że nie lądują tu Jumbojety.

Rozgrzewka

Piątek, 4 listopada 2011 · dodano: 04.11.2011 | Komentarze 1

Po wczorajszych medycznych eksperymentach dzisiaj krótka rozgrzewka. Do Dąbia i z powrotem. Paskudny wiatr... jak się utrzyma to jutro będzie na nogach.

Szlakiem Orła Bielika

Środa, 2 listopada 2011 · dodano: 02.11.2011 | Komentarze 9

Do Gryfina mój rower przejechał się PKSem ze Zdroi. Wyruszyliśmy przez most na Odrze

i remontowany most w Mescherin.

Pod góre do Staffelde i stąd już ścieżką przez Pargowo, Moczyły, Siadło Dolne. Kilka fotek z trasy

W drodze do Kurowa gdzieś zgubiłem ścieżkę i klucząc wylądowałem na Wichrowych Wzgórzach. Słońce zachodziło i musiałem szybko zasuwać do domu ( zdjęte lampy ). W Ustowie wsiadłem do autobusu 61 i Szosę Poznańską udało się ominąć. Jazda po tej drodze ( bez pobocza!) to w godzinach szczytu duże ryzyko. Z Podjuch do Zdroi już rowerem po chodnikach.