avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Rajd Niepodległości

Piątek, 11 listopada 2011 · dodano: 11.11.2011 | Komentarze 4

Ruszyłem rano o 10. Planowałem jakiś płaski przelot ale mróz szczypał mocno więc skręciłem do puszczy. Pomysł był bardzo dobry...podjazd Kopalnianą do Szmaragdu mocno rozgrzewa.

Później było tylko bardziej gorąco. Podjazd przez puszczę do Drogi Kołowskiej i asfaltem do Bukowca. Jedenastego dnia jedenastego miesiąca o godzinie jedenastej jedenaście stanąłem pod wieżą na najwyższym szczycie Gór Bukowych :)

W Kołowie niepodległościowe akcenty...kasztanki Marszałka i kot naszego Największego Patrioty :)

Przy stadninie koni wjechałem do lasu i czerwonym szlakiem ( z lekkim odbiciem na żółty ) dojechałem do uroczyska Lwia Paszcza.

Jeszcze parę kilometrów brukiem i szutrem i przez Bukowe do Zdroi. Akcja zakończyła się, jak przystało w tak uroczystym dniu, pod pomnikiem Ułanów Podolskich.

A to jedyny uczestnik Rajdu Niepodległości. :))

rowerzystka
| 19:17 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj Ładne ujęcia :)
| 19:15 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj Prawdziwy patriota z Ciebie :), ja dziś tylko wyjechałam sobie na wycieczkę, ale ani dystansu, ani godziny nie uczciłam, no może datę :))
tunislawa
| 15:42 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj czyli poświętowałeś sobie , jak na prawdziwego patriotę przystało !