avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Duathlon

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 05.11.2011 | Komentarze 6

Poszedłem nad Jezioro Szmaragdowe, żeby sprawdzić porządki bo wybiera się tam znajoma cyklistka na niedzielne harce. Liści nie zgarniałem bo ładnie wyglądają był więc czas na godzinny marszobieg wokół jeziorka. Później rowerem ścieżkami nad Regalicą, Dąbskim i Płonią i powrót tą samą trasa. Pod koniec postanowiłem skrócić sobie trasę i przez aeroklub wjechałem na lotniskowe ścieżki.Scieżka ma 3 metry szerokości ... co więc miałem robić gdy w jej połowie pojawił się żółty samolot, który kołował z pasa do hangaru. Miał z 8 metrów rozpiętości skrzydeł musiałem więc zmykać w przydrożne szuwary. Dobrze, że nie lądują tu Jumbojety.

rowerzystka
| 16:18 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Proponuję zastosować wycieraczki ;)
prim8
| 10:01 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Ja jestem mało wrażliwy na piękne widoczki... jak biegam to pot zalewa mi oczki :))
rowerzystka
| 07:14 poniedziałek, 7 listopada 2011 | linkuj Byłam, sprawdziłam, liście nie zgarnięte rzeczywiście, ale za to jaki widok..., a i pretekst do spaceru ;). Jest tam pięknie, troszkę Ci zazdroszczę tego sąsiedztwa, bo jest gdzie i jeździć, i spacerować :))
akacja68
| 18:00 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj To spotkanie z samolotem musiało ciekawie wyglądać.
tunislawa
| 21:40 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj szkoda ,że nie zrobiłes zdjęcia tego jumbo ! :)))
rowerzystka
| 21:16 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj Oj, sprawdzę, czy nie było potrzeby zgarnięcia liści :)