avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Po Puszczy Bukowej

Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 1

Wyruszyłem wejściem nr1 czyli ścieżką koło cmentarza w Zdrojach pod Skórczą Góre koło jeziorka Szmaragdowego. Dalej pod autostradą niebieskim szlakiem( Szlak Równiny Wełtyńskiej) aż do Psiego Dębu i żółtym do Szwedzkiego Kamienia. Stąd pod górkę aż do Przełęczy Trzech Braci. Szosa Kołowska to znak,że teraz będzie już z górki czyli wracamy do domu. Ścieżką w prawo i aż do jeziorka Szmaragdowego a póżniej do cmentarza w Zdrojach. Razem raptem 10 km. Acha.... teraz dopiero się zorientowałem ,że piszę na BS a całą trasę przebiegłem:) Jestem tu nowy więc przyjmijcie , proszę , że zapomniałem roweru. Bieg był spokojny. Pulsometr nie przekraczał 65 % HRmax.Jak się nie rozpada to rower będzie popołudniu:)