avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Próbne grzybobranie

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 1

Ze Zdroji do Dąbia jedzie się fajną ścieżką rowerową.Obok biegnie ruchliwa ulica ale szum samochodów zagłusza Radio Zet ze słuchaweczki podłączonej do telefonu.Nowa ścieżka rowerowa wzdłuż Płoni pozwala ominąć "centrum" Dąbia.Póżniej tylko myk Pomorską i Goleniowską do ulicy Tczewskiej i dalej małoruchliwym asfaltem do Wielgowa i Zdunowa. Tu już mój góral odetchnął kiedy wjechałem do lasu.Schemat grzybobrania był prosty...co kilometr rower w trawe i szukanie brązowych podgrzybków. Że brązowe to pamiętam z tamtej jesieni ...nic nie znalazłem:( Powrót był asfaltowy do Płoni gdzie chciałem wjechać do Puszczy Bukowej ale tak się rozpedziłem na dwupasmówce, że poganiany przez pędzące sznurem znad morza auta szybko dojechałem do Dąbskiej i ścieżką rowerową do Bukowego.Ponieważ mój rower nie może żyć bez Puszczy to właśnie tamtędy wróciłem do Zdroji.