avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Pogotowie rowerowe

Wtorek, 22 listopada 2011 · dodano: 22.11.2011 | Komentarze 0

Wczoraj pobiegałem trochę wokół Orlika. 25 okrążeń po 2oo m = 5 km...to dawka, którą testowałem ubiegłej zimy , kiedy trasy w puszczy były mocno śliskie. Dzisiaj na badanie do szpitala arkońskiego wybrałem się rowerem. Plusy dodatnie - tanio ( paliwo zero ) i szybko ( korek aut od Leszczynowej aż po Most Długi ). Plusy ujemne - zimno...ale tylko w jedną stronę. Powrót w słoneczku. W stronę Szczecina ścieżką przy Trasie Zamkowej i dalej przez Plac Lotników do Urzędu Miasta. Jasne Błonia, Park Kasprowicza. Na Arkońskiej kładą asfalt. Powrót miał być drugą nitką ścieżki przy Trasie Zamkowej ale schody zamknięte przez Eurovię. Do Cłowego ścieżką i dalej do Zdroji chodnikowo-ścieżkowo-uliczną składanką. Jak sobie kupię koguta to mogę robić za karetkę.