avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Pożegnalna wycieczka

Środa, 31 sierpnia 2011 · dodano: 31.08.2011 | Komentarze 1

Jutro ruszam do chorwackiej Puli na tygodniowy ( z hakiem) turniej brydżowy więc musiałem pożegnać rower, który ze względów logistycznych zostaje w domu:(.Ponieważ pakowanie wymaga trochę czasu wycieczka pożegnalna była krótka i raczej miejska.Z ronda Zdroje na Bukowe często jeżdzę trasą omijającą ruch samochodowy czyli przez teren Domu Dziecka i Park Leśny Klęskowo. Dalej ścieżką rowerową ulicą Dąbską do Kijewa i przez las do Pomorskiej. Tu już mamy ścieżkę nad Płonią a dalej ścieżkę z Dąbia przy ulicy Przestrzennej. W prawo można do centrum ale ja wracam do Zdroji rowerową ścieżką nad Regalicą.Wracając do turnieju brydżowego....gra się zawsze od 15 . A do 15 plaża , pływanie w Adriatyku lub którymś z trzech basenów na terenie Punta Verudeli no i codzienne treningi biegowe. Jeżeli dorwę jakiś rower to będzie fajny triathlonik. A wieczorami pewnie sporty walki ale o tym na BSie nie wypada:)