avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Zamienie rower na konia

Piątek, 28 października 2011 · dodano: 28.10.2011 | Komentarze 6

Do Płoni przez Park Leśny Klęskowo i leśnymi drogami od ulicy Świętochowskiego.Dalej asfaltem do Zdunowa i drogą pożarową przez las do Sowna i Strumian. Asfaltem do Klinisk i niby skrótem przez las( szosą byłoby chyba bliżej) do Załomia. Stąd już szosą do Dąbia i przez Słoneczne do Zdroi. Stan dróg lokalnych jest straszny, kierowcy aut zachowują się okropnie. W lesie koło Sowna zatrzymałem się przy tablicy informacyjnej pokazującej szlaki do konnych przejażdżek. Stąd tytuł postu. Acha.... sztuk znalezionych grzybów 5. Ale widziałem gościa z wiadrem opieniek.

rowerzystka
| 19:53 sobota, 29 października 2011 | linkuj Tak, potwierdzam. Dzisiaj sprawdziłyśmy naocznie, nawet mamy dowody :)
tunislawa
| 19:31 sobota, 29 października 2011 | linkuj a poza tym konie niszczą ścieżki rowerowe ! :)))
rowerzystka
| 06:34 sobota, 29 października 2011 | linkuj Już może składaj ten suchy chleb, jak już sam Bartolomeo Colleoni chce takiej zamiany...
prim8
| 05:45 sobota, 29 października 2011 | linkuj OK. Skoro dobro konia przedkładacie nad moje to wycofuje anons.A już zacząłem zbierać suchy chleb....
tunislawa
| 21:17 piątek, 28 października 2011 | linkuj wow ...ale dystans ! Koń by nie podołał ! :)))
rowerzystka
| 21:12 piątek, 28 października 2011 | linkuj Rower schowasz do piwnicy, garażu ewentualnie na balkon, a co zrobisz z koniem?