avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Lwia Paszcza

Sobota, 15 października 2011 · dodano: 15.10.2011 | Komentarze 6

Wczoraj na nogach z Klęskowa do Kołówka a ponieważ opieńki nie dopisały to z powrotem mogłem biec Drogą Górską. Razem 8 km. Dzisiaj rowerem do puszczy od strony ulicy Świętochowskiego i do ulicy Sennej a póżniej pod górę aż do Mazurkowa. Tu mam zawsze kłopot ze znalezieniem drogi do stadniny za Kołowem. Wybrałem żółty szlak i po stu metrach wykrzyknik namalowany na drzewie powinien mnie skłonić do zmiany decyzji. Nie skłonił więc miałem za swoje! Trzęsawisko, chaszcze, rower najczęściej na plecach ... i tak przez kilometr. W końcu zgubiłem szlak i musiałem sięgnąć po mapę. Okazało się, że jestem blisko Lwiej Paszczy, żródełka leśnego strumyka. Nigdy tam nie byłem więc wykorzystałem fakt zabłądzenia. Póżniej żółtym szlakiem do czerwonego i utartymi już brukami z powrotem. Piękna pogoda więc jutro jakiś replay.

rowerzystka
| 10:30 wtorek, 18 października 2011 | linkuj :)
prim8
| 09:55 wtorek, 18 października 2011 | linkuj Zapewniam Cię , że Małgorzata wygląda o wiele ciekawiej :)
| 18:17 sobota, 15 października 2011 | linkuj Kiedyś woda wypływała z lwiej głowy. Zobacz na www.bukowa.szczecin.pl
tunislawa
| 18:07 sobota, 15 października 2011 | linkuj fajnie miałeś w tym błotku ....dobrze że już komarów nie ma , a kleszczom też już pewnie zimno ......A ta Lwia Paszcza do Lwa podobna ? :))))
rowerzystka
| 15:31 sobota, 15 października 2011 | linkuj Szkoda, ze bez fotek. Pewnie piękne tereny zwiedziłeś :)