avatar Ten blog rowerowy prowadzi prim8 z miasteczka Szczecin Zdroje. Mam przejechane 86363.00 kilometrów w tym 24061.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.68 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy prim8.bikestats.pl

Miało być Zdunowo

Wtorek, 24 lutego 2015 · dodano: 27.02.2015 | Komentarze 9

Miało być do szpitala w Zdunowie w celu odebrania mamy zdjęć rentgenowskich. Niestety karetka zabrała mnie....no właśnie nie wiem skąd. Rondo Reagana albo Dąbie. Trochę mnie panowie stratowali przy reanimacji ale i tak się cieszę, że mogę samodzielnie wpisać wycieczkę :) Drugi zawał, wstawiony stend...nie wiem co z rowerem :) Pozdrawiam z kliniki na Powstańców.

prim8
| 20:09 wtorek, 10 marca 2015 | linkuj Już tydzień w domu a od 12 trzy tygodnie rehabilitacji w Świnoujściu. Sanatorium...pewnie będą stacjonarne rowerki :)
akacja68
| 06:44 niedziela, 1 marca 2015 | linkuj Jak widać, Ty nawet zawał musisz mieć z fasonem ;) Dobrze, że z rowerem w porządku! Dbaj o siebie!
prim8
| 11:06 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj Dzięki :) Rower już jest (był na policji) tylko rowerowe ciuchy pocięte przy strzelaniu :) Zlokalizowałem ekipę karetki...jak mnie wypuszczą to pojadę z bidonem podziękować :)
tunislawa
| 15:42 piątek, 27 lutego 2015 | linkuj jeju ! Trzymaj się dzielnie ! Będzie wszystko dobrze ! ....musi byc !